,

View on Wonder

BubblemintxEfteling

Eindelijk kan ik jullie vertellen over mijn te gekke samenwerking met de Efteling! In een poging om aan een groter publiek te laten zien wat bloggers/ online-influencers inhoudelijk voor een merk kunnen betekenen, vond ik aansluiting bij de Efteling. Een prachtig bedrijf dat zijn kernwaarden met grote zorg uitdraagt. Ik stelde voor om een select groepje influencers (die in mijn ogen unieke, hoogwaardige content maken vanuit een hele eigen stijl) te vragen om hun kijk te geven op ‘verwondering’. Een creatieve uitdaging dus en tegelijkertijd een kans om te laten zien wat zij in huis hebben; nu wordt er vaak enkel gekeken naar het bereik van hun blog. De Efteling geloofde in de insteek en deed met groot enthousiasme met me mee!

boshoeve

Morgen en overmorgen zullen we met het team influencers verblijven in een groepsaccommodatie in Bosrijk, bij de Efteling. We worden in staat gesteld om (met onze kinderen) tegen de sprookjesachtige omgeving van het park ‘verwondering’ vast te leggen op onze eigen manier. De beste beelden zullen de komende tijd gedeeld gaan worden op de verschillende blogs en hun Instagram accounts, maar ook via de social media kanalen van de Efteling. We hopen hiermee een groter publiek te inspireren om ook hun kijk op ‘verwondering’ te gaan delen in de ‘View on Wonder’-campagne die hiermee van start gaat. Een vakjury kiest uiteindelijk de beste bloggers-foto en zal later ook een winnaar kiezen uit de inzendingen die gaan volgen in de open competitie. Benieuwd naar wat de verschillende bloggers ervan maken? Volg de Efteling op Instagram voor updates en houd de verschillende blogs in de gaten! Onder #viewonwonder vind je alle foto’s terug! Benieuwd wie er meedoen? Onderaan deze post staan de deelnemers!

view on wonder logo

Oh Marie, Zilverblauw, Mushandmade, Ensuus, Maandagdaandag, CircusbeerblogLoup-je en ikzelf zal natuurlijk ook verslag uitbrengen hier 🙂

Finally I can tell you about my cool collaboration with the Efteling. It’s called View on Wonder. I wanted to show that online influencers with good and unique content have a lot more to offer that just their reach. Efteling is a high end brand and puts a lot of effort in every detail of their brandvalues. They were enthusiastic right away to work with me on this concept and put the focus on out of the box, quality content in stead of just reaching the most readers with a link. So tomorrow and thursday me and my team of great bloggers (who bring their kids!) will capture ‘wonder’ in their own unique way in the beautiful, fairy-like envorinment of the Efteling. Hereby we will kick off the larger ‘View on Wonder’-campaign in which anyone can enter by posting their photo with #viewonwonder on social media. A professional jury will select the best photos afterwards and reward them with a prize. Follow the different blogs, Instagram accounts and also Efteling to follow what we’re doing! Participants are mentioned above.

14 antwoorden
  1. Marloes
    Marloes zegt:

    Wat een super leuk idee! Ik ben gek op de Efteling en volg met veel plezier jou en een aantal van de bloggers die mee gaan. Dat kan alleen maar mooi beeldmateriaal opleveren!
    – X Marloes

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *