Efteling: View on wonder
Toelichting
Voor sprookjespark de Efteling bedacht en initieerde Bubblemint ‘View on Wonder’. Vanuit de merkwaarde verwondering werd dit concept gelanceerd door 6 unieke online influencers. Zij werden uitgenodigd om hun kijk op verwondering te delen en daarmee een breed publiek te inspireren vanuit een beleving die de Efteling biedt.
Hiermee benadrukte Bubblemint eveneens dat kwalitatieve content en context relevanter is voor merken dan enkel bereik. View on Wonder werd na deze aftrap uitgerold als campagne voor het publiek. De hashtag #viewonwonder leverde meer dan 5000 publicaties op.
Blogs:
http://bubblemintblog.nl/2015/11/17/view-on-wonder/
http://bubblemintblog.nl/2015/11/21/view-on-wonder-2/
http://bubblemintblog.nl/2015/12/18/view-on-wonder-eindresultaat/
Project
View on Wonder
Partners
Online influencers: @maandagdaandag, @zilverblauw, @ohmariemag @muswerk @circusbeer @eerselsjenske @ensuus
Media: Ouders van nu/ Flair
Fases
BLOW
View on wonder campagne & kick-off
Bubblemintje proeven?
Samen kauwen op een probleem? Een blik van buiten eens naar binnen brengen? Neem eens een bubblemintje om de smaak zelf te ervaren. Misschien smaakt het wel naar meer! Neem de proef op de som en bel Lonneke Huijbregts, 0614545817 of laat je gegevens achter.
Bubblemint – Eindhoven – Tel: 0031614545817
lonneke@bubblemint.nl – KVK: 55869998 – Btw nr: NL142274148B02